Com ho fem?

Per poder assolir els objectius de l’AMPA, els membres de la junta treballem en comissions. Cada una d’elles està encapçalada per un vocal de junta que compta en alguns cassos amb la col·laboració de més mares i pares.

Tots els primers dilluns de cada mes els membres de la junta de l’AMPA ens trobem, a les 21.00h al local de l’AMPA de l’escola. En el decurs de les reunions de junta posem sobre la taula tots aquells aspectes que afecten el tarannà de l’escola i que necesiten ser discutits.

A aquestes reunions d’AMPA hi pot acudir qualsevol membre de l’associació, és a dir, qualsevol mare/pare/tutor. Ara bé, donat que el local de l’AMPA és un espai reduït, ens agrada saber amb anterioritat qui vol assitir-hi per – si es dóna el cas – poder trobar un lloc més adient.

Si teniu qualsevol qüestió que creieu que ha de ser coneguda per la junta podeu:

– adreçar-vos al delegat de la vostra classe

– adreçar-vos al responsable de cada comissió

– deixar una nota a les dependències de l´AMPA. Us contestarem el més aviat possible.

– enviar un correu a presidencia@ampaarturmartorell.cat Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d’spam, necessites activar Javascript per poder veure-la.

– contactar-nos a través del web de l’AMPA

Com invertim els diners de l’ampa?

És evident que gestionar totes aquestes activitats i col.laboracions comporta un esforç humà i una forta despesa.

La nostra AMPA es finança  amb les aportacions que en forma de quota trimestral fem tots els pares i mares que tenim fills a l´escola. Actualment aquestes quotes són de 50.€ al trimestre per nen/a, però en el supòsit de que algú tingui tres fills o més inscrits al mateix temps a l´escola, les quotes queden en 45.€ trimestrals per nen/a.

Gràcies a aquestes quotes podem :

– Fer sortides i excursions

– Reutilitzar llibres de text

– Contractar la pìscina pels alumnes de 1r i de 2n

– Comprar material per a ús escolar

– Organitzar xerrades i canguratge

– Editar el recull literari del concurs de Sant Jordi

– Editar la revista ERA, 2 cops per curs

– Participar en projectes de solidaritat

– Fer millores en la infraestructura de l’escola

– Llogar el local del Concert de Nadal

– Finançar part de la Festa Major