CONCERT DE NADAL

Divendres 19 de desembre

Teatre Zorrilla

Aquest any el concert de Nadal el tornem a fer al teatre Zorrilla.

Enguany hem organitzat en 4 grups diferents que actuaran pels pares i mares corresponents. Un cop finalitzada l’actuació del grup buidarem el Teatre per donar cabuda al grup següent. Les famílies de cada grup disposareu de 2 entrades per poder gaudir de l’actuació dels vostres fills i filles. Us demanem que arribeu amb una mica d’antelació pel bon funcionament de l’acte. Un cop finalitzada l’actuació tornarem tots els nens i nenes cap a l’escola des d’on plegarem a les 12:30h. A la tarda les classes funcionaran amb normalitat.
Les actuacions es faran en aquest ordre:
A les 10:00h: Formigues, Conills i Taurons
A les 10:25h: Els Colomins i Els Artistes
A les 10:45h: La Coral de l’Escola
A les 11:00h: Cicle Mitjà
A les 11:30h: Cicle Superior

Us recordem alguns aspectes que heu de tenir en compte:

– Seguim comptant amb un aforament limitat ja que totes les places de platea del teatre les ocuparan els i les alumnes. Els familiars disposareu de la primera i segona planta del teatre (no accessible per a persones amb mobilitat reduïda).

Aquells que no pugueu pujar escales ens ho feu saber el mateix dia del concert i ja us reubicarem. Tingueu en compte que els qui vingueu amb cotxet l’haureu de deixar a la planta baixa.

– És important que us assegureu a quina hora canta el vostre fill o filla. L’horari de l’actuació de cada classe el trobareu al revers d’aquest full i a l’entrada.

– De la mateixa manera que us preguem puntualitat a l’entrada, us demanem que sigueu respectuosos en la durada de l’actuació de cada grup. Marxar a mitja actuació destorba tota la sala i, és per això, que no es podrà abandonar el teatre fins que no hagin acabat de cantar tots els cursos que estan al mateix grup del vostre fill/a.

– Aquest any tornarem a gravar tot el concert. Aquest es penjarà al web de l’AMPA i així cada família s’ho podrà descarregar. Us recordem que les normes de seguretat del Zorrilla són molt estrictes i no es permetrà que hi hagi ningú dret fent fotos o gravant.

Mecànica d’accés al teatre:

1. L’entrada serà per Canonge Baranera, i la sortida es farà pel carrer del Mar

2. Només s’hi podrà accedir amb la invitació que facilitarà l’escola.

3. Aquest any, igual que els passats, les entrades les rebran els i les alumnes.

4.Es repartiran 2 entrades per torn i família. Aquest any no assignarem butaques; la numeració que tindreu només correspondrà al pis i, aquest, serà assignat aleatòriament. Us demanem, per tant, que a mida que aneu entrant, ocupeu les butaques

5. Els familiars només podran romandre dins del teatre mentre duri l’actuació del grup a que pertanyi el seu fill o filla. Quan s’acabi l’actuació hauran de sortir per deixar pas als familiars de l’altre grup. Us preguem el màxim d’agilitat per no interrompre excessivament la dinàmica del Concert.

Esperem que gaudiu de l’espectacle.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ